"Ja'mo hon leva" & uppträda snart

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA SYSTER. 13 ÅR IDAG<3


Nu är du åtta år äldre.


Som sagt är det Sannas födelsedag dag. Det blir att sjunga "Ja'mo hon leva" och tårta i magen. Nu har vi mormor, moster och Sixten här. Väldigt trevligt:)

Det har varit en skön dag i skolan idag. Och det är tur att jag har Amanda som tar ner mig på jorden. Annars vet jag inte vart jag skulle sväva någonstans. Kör sista timmen = att sjunga -  som alltid är lika roligt. 

Efter skolan gick jag hem Max väg istället för tvärt om - ibland är det bra med variationer. Igår bestämde jag och Max, hemma hos honom, att vi ska sjunga på lägret i helgen. Det blev låten "Everything I do" efter många om och men. Jag tror det kommer gå super i alla fall. Har saknat att uppträda lite faktiskt. Men på lördag blir det av igen. Skoj!

Imorgon tror jag det blir att träna på låten igen så att vi kan den någorlunda. Texten sitter inte helt så en extra träning skadar inte alltså. 

Det blir väl att packa väskan inför lägret ikväll. För imorgon kommer jag i sånna fall inte hinna att göra det och på fredag åker vi ju. Det kanske inte tar så lång tid att packa och jag kanske hinner det på fredag i och för sig. Men med mina turer fram och tillbaka i huset, runt & runt i rummet, så kommer min packningstid att ta en hel dag - minst. Det är något jag måste förbättra. 


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0