Hemma igen

Nu är jag hemma igen. Hemma från Finnåker och mysheten. För där borta var det myshet på hög nivå. Alla hjärtans dag firades med konfirmander, assistenter och en underbar kille, Max.
Det har blivit sena kvällar och tidiga mornar. Men det har inte drabbat min dag - för mitt humör har varit på topp ändå. Kanske för att jag har sötaste vännerna med mig.
I lördags kväll sjung jag och Max låten "Everything I do". Det gick super och om jag har tur kanske Louise skickar inspelningen så kanske jag kan ladda upp den här sedan. Hon ska även skicka bilderna, så dom kanske ploppar upp här med ikväll eller vilken dag det nu blir.

Nu ska jag hoppa inte i duschen. Sedan ska jag packa upp det sista ur min resväska. Efter det ska jag packa om min väska med gymkläder inför träningen imorgon på gymmet. Ska även ringa en saknad vän. Äta hemma efter tre dagar hemifrån och njuta av sista dagen på helgen.

(Det blir tyvärr inget "söndags tips/vill ha" inlägg. För just nu är tiden för knapp.)



I min resväska följde alla hjärtans dag grejer med hem. Tack sötnos<3


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0