Snart lov!!

Nu sitter jag här, redo för att plugga. Min mage är proppfull med frukt, samt en kopp kaffe så jag har full energi just nu. Det är redovisningar på fredag och det betyder att alla universum arbeten i skolan är slut. Det börjar bli smått drygt med alla soluppdrag, planeter och människans utveckling. Jag känner för en stor förändring i skolan. Fast först är det sportlov- ett underbart, skönt sportlov (som är nära nu) innan skolan börjar igen..

Idag hade jag, Caroline och Ina muntligt nationellt prov i engelska. Visst inte att vi hade det fören jag kom till skolan. Jag tycker inte om att prata engelska. Eller ibland kanske. I min hjärna låter alla meningar på engelska som en dans på rosor, men när jag ska öppna min mun snubblar jag på orden och det låter fult - som ett helt nytt språk - typ. Aja, det gick bättre än väntat i alla fall.

Idag (i skolan) var det första gången som jag smakade blodpuddig. Intressant? No. Gott? Sådär.
Imorgon ska jag på Friskis med Amanda, Sofia och Robin.
På fredag blir det bio. Ingen aning om vilken det blir än. Men den ska ses med Max, Erik och Amanda.
På lördag blir det en tjejkväll. Vart vet vi inte än.

(Till kommentaren från Anonym: Ja, det var en alla hjärtans dag present.)



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0