0 år

JAG FUNDERAR PÅ VARFÖR MIN GAMMLA HEADER ÄR KVAR!
PÅ ERAN DATOR - ÄR DET MASSA MÖBLER PÅ HEADERN ELLER ÄR DET FORTFARANDE MASSA PUSSELBITAR MED MIG PÅ? HJÄLP MIG.

En dag i slit och släng på jobbet.
Mer än vanligt i alla fall. Jag hann med mycket även fast jag satte i mig 2 bananer, 4 mandrainer, ett äpple och ett päron + kaffe. Det var kanske där jag fick all min energi ifrån?

Nyss har jag sett en film från när jag var 0 år. En söt sak(jag) låg i en liten säng och skrattade utan anledning. Jag var alltså alltid glad när jag var liten. Jag skrattade till och med när mamma doppade mig under vattnet på bebis sim fast jag hatade att bada.
Pappa har köpt någon ny Mac sak som fixar så att man kan se på gammla, gammla filmer på våran videokamera sedan 1993. Är jag verkligen så gammal som det låter att kameran är? Ojoj, åren går säger jag bara.

Imorgon är det skola. Det börjar imorgon igen. Men jag är faktiskt lite peppad. Tro det eller ej. Kanske för att jag vet att jag kommer att somna tidigt inatt eftersom att jag har gått upp tidigt det två senaste dagarna. Idag stog min väckarklocka på 05.20! "Hej Linn. Det är dags att vakna!"
Mitt alarm kommer dock stå på senare siffror imorgon. Kanske inte super senare, men istället för 05. .. kommer det stå 06. ..

Ha det bra och puss på baken.


Jag börjar gilla kaffe - tyvärr


Kommentarer
Postat av: fanny

prova att tryc på f5, det borde funka då. jag ser den nya, och den var fin! skrev det tidigare men jag vet inte om komentaren kom fram^^

2009-01-07 @ 21:12:21
URL: http://fannymalmborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0