10.41

Det är så kul att se sig själv och sin syster för tio år sedan. Man kan inte annat än le. Det roliga är att vi älskade att stå på scen och sjunga och dansa redan då. Kul att man började hålla på med något som man gör idag, redan som liten skit. 

Igår kväll kom Johan och Thomsen till mig. Jag trodde inte att jag kunde vinna över två väldigt smarta killar i spel. Men det gjorde jag. Jag kanske bara hade en turdag som hjälpte mig att gissa rätt på alla frågor. Eller så var det sanningen som ploppade fram att jag är smartare än dom. Fast det är något som jag verkligen tvekar på. Osannolikt skulle det i såna fall vara. Vi får se hur det går nästa spelomgång.. Det blev i alla fall en trevlig kväll:)

Idag har jag bestämt att jag ska komma lite längre med boendeuppdraget. Så det är väl lika bra att börja nu då. Britt-Marie ska få se att jag och Caroline borde ha mvg i hemkunskap. Om vi gör ett bra boende och konsument uppdrag - ja - då är mvg:t vårat.


Kram och njut av helgens slut.

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0