2009 is here

Igår kväll var det nyårsfirande hos Louise med Ina, Amanda, Sofia, Fanny, Jennie, Klara, Robin och (en stund) Evelina och Rebecca.
Gick tidigare till Louise för att hjälpa henne med dukning, partyhattar och "namn-på-ballonger-för-placering". Klockan 18.00 stog dörrarna öppna för resterande av folket. Glada, taggade människor steg in i vardagsrummet för att sedan gå till köket och börja laga maten. Tacos blev det. Och mys blev det.
Efter att våra magar var fylld förflyttade vi oss till soffan och startade Sofias singstar. Sjung,sjung och sjung.
Därefter blev det champanjöppning och det dracks i fina långa glas. Snabbt tillbaka in i värmen för att värma händerna under de varma kranvattnet. Kroppen behövde inte värmas något vidare eftersom att musiken satts igång och de började bli varmt så fort dans stegen sattes igång i våra kroppar;)
Vid elvaslaget stack vi ut och ville träffa folk. Men Skultuna var helt dött. De kom ynka få människor till centrum. Men vi hade kul ändå. Tillbaka igen till Louise och då var det fötterna som behövde värmas..

Måste tillägga att skratt fanns med under alla dessa timmar vi tillbringade tillsammans.
HEJ 2009 - GE MIG ETT BRA ÅR. HEJDÅ 2008 - KUL ATT SES OCH SORLIGT ATT LÄMNA DIG.

Kanske kommer mer bilder sedan från Fanny och Louise. (En aning bättre kameror där.)


Nu ska jag ut och gå i det fina vädret med Ina. Känner att mitt huvud måste tömmas för att kunna fyllas med nya, fina upplevelser år 2009. Men först kanske magen måste fyllas med lite mat. Har hört att det ska finnas gott kött från igår som jag inte åt då jag åt hos Louise. Kram och hoppas du får ett bra år. Du gör det som du själv vill ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0