Bowling

Det blev som sagt att hänga med och bowla ikväll. Hann bara vara hemma i ungefär en timme innan det plingade till i mobilen och frågan ställdes om jag ville hänga med in till stan efter att jag precis vart där. Hade tänkt en hemmakväll då det skulle bli min, nästa, sista för lovet. Men det har inte varit någon riktig tjejkväll under lovet, så då följde jag med ändå vilket jag gjorde rätt i. Det var en supermysig kväll. Vi gick ner i kylan till stan för att äta mat på Spicy.
Efter den goda maten åkte alla förutom Evelina och Jennie hem till Sara. Där blev det snack ända in på natten - det var trevligt. Och roligt. Och mysigt.
Slänger upp bilder från bowlingen också. Godnattkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0