En lördag

Det har varit en lång dag idag som assisten för konfirmanderna. Från klockan 09.30 tills 16.00 ungefär.
Nu väntas det på mat. Lax närmare bestämt. Sedan ska jag träffa Sara och Amanda. Vi ska bege oss hem till Sara för att ha en riktigt mysig tjejkväll. Vi ska även sova hos henne för första gången i hennes lilla gästrum. Vi får se om vi får plats. Tvekar lite på det alltså, men det har tydiligen gått förr intygar Sara så jag tror på henne då.

Imorgon måste jag plugga så att min plugghög blir mindre. Jag känner att jag har saker ända upp vid öronen så det blir nog att gå hem tidigt imorgon från Sara för annars får jag aldrig sakerna gjorda. Tror att jag även skippar gymmet på måndag för att jag har så mycket som jag behövt göra tidigare under månaden.. Tråkigt men nödvändigt.

Kram. Ha en riktigt bra Lördag.

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0