Frukt

Efter ett roligt och relativt tufft pass sista lektionen på idrotten passade några frukter som pricken över i:et. Jag älskar frukt. Jag skulle kunna äta berg av det. Om min mage skulle orka med det också.
Jag insåg att mitt boendeuppdrag bara skjuts upp hela tiden så idag tog jag tiden och började planera och skriva upp möbler och sådant. Ett yrke som jag skulle kunna bli är inredare/inredningsarkitekt så för mig är boende uppdraget en kul grej. För övrigt har det inte hänt något nytt. Jag känner mig bara mer smidig efter yogan igår.
Nu ska jag iväg & sedan får jag se vart kvällen vänder mig..


plus aprikos och någon annan liten frukt med tagit skal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0