GRATTIS BÄSTA VÄN

Det blev tyvärr inget blogginlägg igår. Jag hade ingen som helst tid till det eftersom att det var min bästa väns födelsedag igår. GRATTIS! 16 bast. Det firade vi hemma hos henne med tårta. Och jordgubbar fanns det också på den. Det var en urmysig dag/kväll/natt hos henne.

Idag vaknade vi tidigareän vi brukar. Eller vad jag brukar och har gjort på lovet i alla fall. Gick upp och åt frukost och sen kom min mammi och hämtade mig för att sedan åka hem och nu sitter jag här med mjukiskläder, helt ofixad. Det kan vara skönt i bland. Men snart måste jag börja fixa mig för att jag har blivit bjuden till Sara på Sing Star kväll med lite folk.
Kanske ska börja att kolla och utveckla alla refränger jag har skrivit när jag jobbade sist. Flera sidor är fyllda med texter som man alltid kan göra om eller göra bättre.

Vi hörs och jag kanske hinner slänga in ett inlägg senare.
3 dagar kvar på lovet också. Känns inte toppen! Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0