Gym

Skolan börjar och rinner iväg under dagen lika fort som, som .. jag vet inte vad. Men något i alla fall. Och jag är redan smått stressad över mina betyg. Jobbigt! Det känns som jag aldrig kommer hinna nå mitt mål innna nians slut. Men jag ska göra mitt bästa.

Efter sista lektionen - som var idrott - taggad jag om mina krafter med en banan och någon energichoklad. Jag, Amanda och Caroline åkte in till stan, gick runt där en stund. Köpte en foundation eftersom min snart är slut.  Sedan begav vi oss till stället som är skälet till alla våra energigrejer och goda frukter: gymmet. Där tillbringade vi våran tid ungefär en timme. Maria och Jessica kom efter ett tag också.

Jag är inte så slut i kroppen som jag trodde att jag skulle vara. Jag kanske är starkare än vad jag trodde att jag skulle vara? Eller så behövde jag mer tid för att min kropp skulle känna av något. Det var i alla fall roligt att pressa sin kropp lite och se vad den tål och orkar med. Flera gånger kommer det bli där i alla fall.

Kramar och puss

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0