Helgens slut - närmare än någonsin

Nu återstår det bara några timmar in på första helgen på vårterminen i nian. Okej - det där var rätt långsökt. Men det är så tråkigt att helgerna alltid ska gå så otroligt fort och vardagarna så otroligt sakta..
Jag vet inte vart min tid försvann idag. Den gick helt upp i rök. Jag trodde att jag skulle hinna med mycket - men nej - så blev det verkligen inte. Kanske är så när man är små sjuk?

Nu är det väl dags att sätta sig in i det vanliga vardagsrutinerna med tidiga kvällar, tidiga mornar, plugg och allmän trötthet. Sånt är livet helt enkelt. Tråkigheter finns det gott om!

Imorgon har jag lite sovmorgon då vi börjar klockan 09.00 och för att få en extra lång sovmorgon duschade jag nyss för att inte behöva göra det på morgonen imorgon. Smart va? Ibland tänker jag ett steg längre..

Kram - och nu ska jag titta till tv:n och se om den har något att bjuda mig på. Kanske en film eller varför inte två?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0