I natten gick jag på gatan

Jag är lagom trött. Och vad är lagom trött då? 
När man inte är sugen på att lägga sig i sin säng och sova. När man inte är sugen på att göra någonting med pulshöjare. Jag borde egentligen vara jättepigg. Det skulle vara ett stort plus eftersom det kommer att bli en tjejkväll ikväll. 

Men jag får ta konsekvenserna som blir när jag kom hem klockan 03.30 i natt. Jag var hos Erik med Amanda och Max. Och vi kom in på andar och spöken och att dom verkligen finns. Efter det pratet tyckte jag inte om Eriks klädgarderob och mörkret utanför hans rum. Tur att jag hade nära hem i alla fall.
Jag kanske inte skulle vara så trött om det inte skulle vara så att pappa kom in och väckte mig halv tolv: "Linn, du kan inte sova hela dagen.." Det kanske finns sanning i det han säger - men just då, i sängen, tyckte jag att den meningen lät helt meningslös.


Nu är det lördag i alla fall. Och nu ska jag börja städa. Vi syns ju snart! Kram.

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0