Jeans

Idag kilade mamma och jag ner till kära stan. Vi letade förbryllt efter ett par jeans till mig och det har vi gjort länge nu efter att mina nytvättade jeans sprack på lucian. Julskinkan kanske sätter sina spår? Jeansen jag sökte hade kommit in idag(likadana som jag hade fast en annan färg). Tyvärr fanns det inte stretch i dom så jag fick lämna butiken tomhänt. 

Gick över till en annan affär där jag hittade ett par perfekta stentvättade jeans. Ja - där fanns dom i midjemåttet men inte i längden. Så även den butiken fick lämnas tomhänt. Får hitta jeans i NY istället.
Mamma och jag lämnade stan tomhänt också. Det är inte likt oss. När man sparar till New York får man helt enkelt ta konsekvenserna av det..

När jag kom hem drack jag kaffe för att piggas upp och för att få orken till att städa. Så nu är städningen klar och nu ikväll väntas det vänner hem till mig. Tror det kommer bli lite spelande och film. Roligt:)

Vi hörs och pussar

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0