Koncentrationsmoln tack!?

Ibland svävar man på lätta, koncentration moln. Ibland är man under marken, nergrävd i sin egen lilla värld. Idag i skolan var jag mitt emellan. Det känns som att man anstränger sig till 100% men det räcker inte för att få saker gjorda tydligen.

Nu ska jag försöka börja med ett uppdrag. Rymden, människans utveckling, stjärnor - ja det är det som jag har att välja emellan ungefär. Så det är väl bara att sätt igång antar jag.

Lite senare går jag troligtvis till Maria gårn för att träffa lite vänner och för att få bröd och vin(mässan). Jag börjar faktiskt gilla smaken av brödet och vinet. Kanske ska fråga prästen var man köper dessa små runda, tunna brödbitar.

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0