My day

En skoldag med "Apfilm", snack om hur jorden blev till samt en förberedelse för svenska nationella proven. Låter det intressant?
Sista lektionen blev det i alla fall mitt intresse. Jag fick sjunga lite. Lektionen heter kör. Tyvärr blev det bara en sång då vi pratat om vad vi ska göra med våran kör. Vi är tydligen så bra så att musiklärarna vill göra något stort med oss. Det var tur ändå att det inte blev så mycket sång då min hals krånglar och min näsa med. Förkylning är ordet!

Hade lite sällskap en bit hem med Evelina och Jennie från skolan. Det blev lite snack - Utomhus. Kallt!
Men kylan hindrade mig inte för att gå ut igen. Jag tog nämligen en liten promenad på kvällen för att.., jag helt enkelt kände för det. Möttes av varm mat när jag kom innanför dörren vilket gjorde mig extra glad. Min mage blev glad i alla fall.

Imorgon ska jag och några vänner testa på yoga Friskis. Spännande. Då kanske jag kan få klartecken på hur dålig balans jag egentligen har. Eller det kanske inte är balansen jag ska oroa mig för. Min vighet där emot. Den ligger nog på noll. Det får avgöras imorgon.

Sov gott.

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0