Tips 1

Jag har skapat en ny kategori: "Linns söndagstips".
Varje söndag kommer jag tipsa er om något som jag tycker är bra, något som underlättar för mig, något som är bra att vet - ja, helt enkelt ett tips. Jag hoppas att ni kommer gilla min nya idé. Nu kommer mitt första tips.

Produkter.

Varje morgon, varje dag och varje kväll använder jag mig av några makalösa produkter som jag inte kan leva utan. Dom heter Forever Living Products och alla produkter är baserade på Aloe Vera. Alltså att produkterna innehåller till största dels av Aloe Vera. Aloe Vera är super för hyn och hälsan.
Tyvärr går inte produkterna att köpa i vanliga affärer. Varför produkterna finns i vårat hem är för att min mamma säljer dessa kanon produkter från företaget Forever Living.


Min favorit bland mina favoritprodukter är tuben som står längst till vänster och heter Gelly.
Den använder jag varje dag. Den läker sår, eksem, finnar och dagliga problem som du stöter på jättefint och snabbt om du använder den några gånger om dagen. Du kan egentligen använda den till vad som helst. Den innehåller ren Aloe Vera och har en genomskinlig färg. Den är inte parfymerad så den luktar ingenting nästan.

Alla produkter har sin funktion. Alla produkter gör underverk på sitt sätt och skapar en fin hud varje dag. Jag älskar dom.


Om ni funderar över något så är det bara att fråga på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0