Tvär programmet?

Jag har precis dykt ner i min översvämmande påse med alla gymnasiebroschyrer i. Det var ett speciellt papper, som jag fick för ett tag sedan, som jag letade lite extra efter. Nämligen Carlforsskas Tvär program. Jag vill ha en sånn bred linje som möjligt eftersom jag inte vet vad jag vill bli. I tvär läser man både natur, samhäll och ett estetisk ämne. Man jobbar även i grupper vilket jag tror är bra att träna på och jag tror inte att man blir lika skoltrött då heller.

Tvär är inte mitt första hands val. Jag vet inte ens om det är ett val för mig än. Men programmet intresserar mig nu så vi får se om öppet hus på Carlforsska kommer att få mig mer intresserad. Jag har inget andra och tredje hands val så nu är jag glad bara jag hittar något program som skulle passa mig. 

Jag hoppas tv:n väntar på något gott till mig nu. 

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0