Ursäkta - Norra Nackby

Precis, eller för ett tag sedan, var jag hos Sara. Hon hade Sing Star tävling och den här gång hade inte Thomsen, Evelina och Amanda en chans mot mig, Maria, Sara och Niklas. Eller vi var rätt så jämna men när det gäller, på slutet, så tog vi dom lätt som en plätt. Min rygg värker efter att ha suttit på en kudde ungefär halva kvällen. När väl mitt nackont har gått bort efter att fått massage av Thérese igår så flyttar sig värken neråt. Typiskt!
Imorgon har jag inte riktigt någonting inplanerat. Jag vet att jag måste städa lite och göra smågrejer som aldrig hinner bli gjorda när jag har fullt upp. Så nu är min plan att ha en "själv-dag". För på tisdag och onsdag ska jag jobba och på torsdag börjar skolan igen. Då kommer jag ha ont om tid så, ja, imorgon blir det en LinnDag.

Kram och sov sött.

Måste påpeka att det är ett rent helvette att gå ut utanför dörren om man inte har tillräckligt med kläder. Jag tycker inte att det behöver vara så kallt. Jag tycker inte det borde vara lagligt att man fryser så fort dörren öppnas utifrån en sekund. Jag tycker det räcker med att det är lite vit snö på marken och högst en minusgrad. Då är Linn nöjd.

Thomsen hade varit inne på min blogg och sätt att jag hade skrivit att Ina och jag gick till Södra Nackby. Men det kommenterad han och sa att vi inte alls gick dit. Utan vi gick till Norra Nackby och inte Södra.
Det skiljer några meter från Norra och Södra Nackby så jag tycker att Ina och jag fortfarande kan säga att vi "besegrade" Södra Nackby. Låt oss få säga det i alla fall..


Jag och Thomsen. Tyvärr fiender när det var Sing Star tävlingen..
Men efter tävlingen verkade vi vara rätt sams i alla fall:)

Maria, Sara och Niklas.

Evelina, Sara, Maria, Jag och Amanda.


Kommentarer
Postat av: Thomsen

norra och södra nackby är ju som natt och dag ju:) men linn tror du glömde berätta hur det gick i buzz;) men vart tog vårt kl 24.00 prat vägen?:O

2009-01-05 @ 20:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0