En låt på 'g'?

Idag var det den första dagen som jag kände en motivation på 100%. Härligt att jag äntligen hittat tillbaka till den flitiga Linn i skolan. Och motivationen måste ha hoppat ner i min väska och följa med mig hem. För här hemma idag så har det varit plugg. Tyvärr har jag bara hunnit med en fysikreflektion som jag inte blev klar med på lektionen idag. Men jag har ju i alla fall pluggat lite och det är det viktigaste för nu måste betygen höjas. Kopparlunden ska bli min framtid. Jag måste komma in.

Något som jag tycker är roligt är att Tom och jag ska försöka göra en låt tillsammans. Han har massor med bra melodier som jag har spelat in på min mobil. Det var det min musiklektion gick ut på idag. Så här fram över ska vi börja att skriva texter. Vi får se hur långt vi kommer.

Hoppade över Friskis idag. Fy skäms Linn!! Men jag ligger efter i pluggandet så jag tog det i första hand nu. Söndagen står för plugg också och - ja - som ni märker är mina veckor helt fullbokade. Tragiskt men sant.

Vi ses igen, Goodbye.

L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0