19.46

Nu är jag nytränad, nyduschad och så har jag mat i magen. Kan det kännas skönare?!

Jag, Amanda och Robin åkte in till Friskis&Svettis efter skolan och där var det ett kondition/styrke pass. Jag behöver inte säga mer än att våra kinder var röda när vi kom ut där ifrån. Vi får se om det blir en ny träningsvärk imorgon efter att min träningsvärk från gymmet försvann för ett tag sedan.

Skolans morgon blev skön då vi kollade på en konsert på vår skola som Carlforsskas estetiska musik hade gjort. Jag älskar att stå på scen men det är något som gör att jag inte tycker att det verkar vara kul att gå på estet. Jag vet inte vad det är. Fast jag ska inte tänka på det för estet kommer ändå inte bli mitt val till gymnasiet. Och valet stressar mig..

Imorgon ska jag försöka att plugga och även på söndagen. Det känns som att plugghögen bara blir högre och plugg-tiden bara rinner iväg. På lördag ska jag i alla fall ägna hela min dag på konfirmationen.

Nu ska jag kika på tv och fila mina för långa naglar.

L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0