Vilodag? Datadag!

Datorn blev tyvärr mitt första och mitt enda alternativ idag. Jag har fixat och grejat med min header hela dagen som äntligen är klar nu. Det är tur att en kopp kaffe kan pigga upp mitt trötta humör efter att ha suttit här hela dagen.. Fast kaffe kanske inte är det bästa för mig att dricka eftersom att jag måste vara trött ikväll och kunna somna tidigt för att det står jobb på schemat imorgon. Det betyder att det blir en tidig morgon. Kl 06.00 närmare bestämt. Men det är nog inga problem för mig att somna ikväll eftersom att det blev en väckning tidigt idag som har fått mig att gå runt och gäspa hela dagen idag.

Så nu har jag ingen lovdag kvar. Jobb tisdag. Jobb onsdag. Skolstart på torsdag.
Allvaret, tidiga mornar och plugg startar om tre dagar(torsdag). Efter all vila så hoppas jag att jag skapat energi till att få mina betyg så bra så att jag kommer in på Kopparlunden.

Är det någon mer än jag som tänker söka till Kopparlunden förresten?

Kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0