Yoga

Dagen började med tre filmer på fysiken om rymden, stjärnor och sånt. Jag kan inte säga att jag tyckte det var ointressant, för då ljuger jag. Men jag kan heller inte säga att jag tyckte det var roligt att se på filmerna. Då ljuger jag också. Lite mitt emellan sådär. Sedan blev det spettsmatte, teknik, bild och musik vilket oftast är relativt roligt..

Efter skolan gick jag snabbt hem. Jag var superstressad för att jag skulle med bussen. Mamma var snäll och hade gjort en macka till mig tills jag kom hem så att jag snabbt kunde kasta i mig den. Stressa är inge bra. Men jag visste att jag skulle få slappna av och koppla bort allt senare. Nämligen på yogan. Ja du hörde rätt: Jag, Amanda, Sara, Ina och Robin åkte in på yoga idag. Det var avslappnande och man kände sig ren och smidig när man gick ut därifrån. Spännande grej att testa på i alla fall.
Vi har bestämt att vi ska utnyttja Friskis&svettis i år. Så nästa torsdag blir det kanske att gymma. Kul att jag är igång igen med träningen.

L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0