A moment like this...

...some people wait a lifetime, for a moment like this.

Det blev grillning med Max, Amanda och Oscarsson igår. Vi hann inte göra så mycket innan Max mobil ringde och vi blev tillfrågade att komma på Lottas fest (Max farbrors flickvän) som vi först inte hade tänkt att åka på. Men vi sa att vi kommer ändå, så minuter senare hämtade Max pappa oss och bilen körde till Sigurdgatan.

Vi möttes av glada och trevliga människor som tyckte att det var kul att vi kom. Efter att vi lyssnat på uppträdanden och gått igenom låtarna som vi tänkt spela blev vi presenterade upp på scenen. Det var så himla kul, och vi var tydligen så bra att vi fick köra om en låt igen, och vi fick tårar att falla och en känd musikproducent förvånad.

Jag vill inte berätta namnet på musikproducenten än. Men i hans musikstudio igår fick vi bl.a. höra på hans låt som han ska släppa snart, och det är där som Max och jag ska få göra lite jobb. Men efter han hade hört oss sjunga igår vill han jobba ännu mer med oss. Så vi har flera jobb med honom framför oss förutom det vi redan skulle få göra.

Jag blev så glad. Det kröp i hela min kropp. Och det kändes som att jag drömde.



L.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0