Det skulle kunna bli min död....

Igår hade jag och Rebecca väldigt kul med våra pysar. (Fast jag tror innerst inne att Max och Fredrik hade det minst lika kul som oss - bara att killar har svårt att erkänna sådant). Tjejerna skrattade och killarna skrek. Bytt roller tänkte jag ett tag? Ni vet tjejer som skriker, det är väl då vanligare än killar? Men i alla fall. Vi vaxade dom igår och resultatet blev baby hy på magen - eller i alla fall på Max.

Innan vi tog fram vaxet grillade vi hamburgare, och jag kom på en nyttig variant som gick hem - köpa sallad istället för bröd till. Toppen gott och nyttigt! Dock gick det hem starkare hos Rebecca än hos killarna. Men men...

När Fredriks och Max mage ömmade efter vaxningen tog  vi fram en film: Baksmällen. Den var rolig att man ibland satt popcorna i halsen. Det skulle kunna bli min död: sitta och kolla på en film och helt plötsligt dyker det upp något roligt eller läskigt och sen *hoppsan* så sitter popcornet där...

Sov kvar hos Max.


Rädda killar!

Tuffa killar!


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0