Dras till vatten

Min prins gick nyss hem. Här hemma återstår en trött men ändå glad Linn som är sugen på att packa inför morgondagen. För imorgon åker jag till Vaxholm med Max familj. Jag tror vi ska åka båt, vilket är bland det mysigaste som finns! Och jag tror bestämt att jag kommer kära ner mig i det stället - för något tyr mig till den miljön...

Det var väldigt trevligt igår kväll. Max och jag somnade inte för än vid fem på morgonen. Men det är ju sommarlov - och det ska kännas som ett också. Ikväll blir det antagligen en grillkväll. Jag och Rebecca ska få fixa till våra killar lite grann. Det roliga är att dom är med på det.

Nej nu ska jag dusch, packa och göra det som ska göras innan jag kilar iväg.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0