Glass med varma hallon

En väldigt rolig och mysig kväll hemma hos Caroline blev det igår. Jag, Amanda och Sara blev bjudna på supergod mat som Caroline och Ina hade kämpat med. Och spontant bestämde vi oss för att sova kvar hos Caroline över natten - så jag, Ina och Sara cyklade hem och hämtade grejer för att sedan möta upp Caroline och Amanda på vägen. Det var inget vanligt möte, utan med en häst!

Det blev prat, glass med varma hallon, en ta-ut-sin-ilska-på-en-madrass situation, en den-som-somnar-först-får-diska och såklart skratt. Och jag är så lycklig att jag har så bra vänner - utan dom... ja, det finns inte ens i min lilla värld.

Jag åkte hem tidigt idag för att ha tid till att städa och fixa hemma. För ikväll kommer det lite gäster hit - Max familj samt en annan. Det ska bli roligt. 5-kamp väntas och jag & Max ska vara tävlingsledare. Tillbaka till barndomen...


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0