Huvudstaden

Idag har jag och Amanda besökt vår huvudstad. En egentligen rätt spontan resa som blev väldigt mysig. Och vädret var perfekt att gå runt och strosa i affärer. Det kändes som att vi inte hade hunnit med att gå in de gamla "vanliga" affärerna man brukar gå in i när vi väl skulle åka hem. Fast när jag tänker efter hann vi med dom - och några till. Lite fick jag köpt, mindre än vad jag trodde att jag skulle komma hem med. Men affärerna har inte alltid allt man önskar sig - särskilt inte när höstkläder börjar ramla in....

Mina fötter värker. Benen lika så. En heldag i Stockholms city tar på krafterna. Men en tre-kuls-glass bägare med smakerna daim, blåbär och polka gjorde slutet på Amandas och min dag glassig och god. Imorgon blir det jobb. Och imorgon är det Carolines födelsedag: grattis gumman!






L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0