I Helsingborg

Igår "landade" jag, familjen och Max i Helsingborg. Möttes av mulet väder med glimtar av solsken. Efter en lång bilfärd som gick snabbare än vanligt - antingen har det med min ålder att göra, att jag blivit äldre, eller har det och göra med att Max var med i bilen.

Vi checkade in på hotellet igår som visade sig vara hur mysigt och fint som helst. Lite gammaldags men nyrenoverat - precis i min smak. Efter att vi lämnat av sakerna på rummet åkte vi till farmor och farfar för att äta mat och sånt. Sedan for vi hem, kollade på en film - Ice Age 2.

Vaknade vid tio - trött men förväntansfull på dag. Vi tog en dusch för att sedan gå ner och äta av den goda frukosten. Så himla mycket det fanns att välja mellan att morgonhuvudet bara snurrade. Imorgon är man lite förberdd i alla fall på vad som finns att välja i mellan.

En dubbelsäng, en liten tv och ett frächt badrum är vad som finns just där jag befinner mig nu, alltså i vårt rum. Vi har precis kommmit hem fårn shoppingdagen på Väla (ett jättestort varuhus fullt med affärer). Max var inte lika glad som jag mellan klädgalgarna - men det är sånt killar får ta när tjejer är i farten. Två köp blev det för mig.

Ikväll ska vi äta på en restaurang vid vattnet. Pappa har varit och checkat om det är fint och det verkade det enligt honom. Så där blir det att äta! Och idag firar Max och jag 5 månader. En stor puss till honom<3 i love you



L.


Kommentarer
Postat av: evelina

Låter riktigt härligt hörre du :) ha det fortsatt bra, saknar dig<3

2009-07-14 @ 19:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0