Jag är en BFF

Jobbet gick snabbt igår, faktiskt. Det trodde jag inte pga att jag har haft lov ett tag sedan jag jobbade sist. När jobbtiden väl tog slut åkte jag och pappa till Hälla för att handla lite inför resan till Helsingborg med familjen och Max.

Igår fyllde Caroline 16 år! Stort grattis till den sötnosen. Så när jag hade ätit hemma tog jag mitt pick och pack och cyklade hem till henne. Där befann sig redan Elin, Evelina, Amanda, Ina och Pia med härliga party humör. Tre tårtbitar hann jag trycka i mig innan det var dags för "Gissa Carro!" - en lek som går ut på att svara rätt på frågor om födelsedagsbarnet. Jag, Elin och Pia kammade hem vinsten BFF = Best Friends Forever. Man måste ju vara barn så länge som det går liksom...

Senare på kvällen åkte jag hem för att det verkade börja dra ihop sig till oväder. Max släkt ville träffa mig så när jag kom hem åkte jag vidare till Max. Där blev det musiklyssning på något stort och nytt, som snart ni också kommer känna till.

Precis varit ute och sprungit. Det gick bra förutom att mina knän kändes som två tunga, onda stenar. Jag ska fixa musik till resan nu. Och ikväll tror jag en poker kväll väntas.




L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0