På lan!!?

Nu är jag hemma. Eller hemma och hemma - jag sitter på ett lan hos Max. Jag och Rebecca är tjejerna här som ska äga killarna! Första gången jag spelar CS och jag hoppas på den sista. För något beroende ska inte förekomma här. Bara en "en-gång-grej" och "något-som-andra-vill-att-jag-ska-testa-på"...

Vaxholm var väldigt mysigt. Och som jag trodde kärade jag ner mig i miljön och hela stället. Där är det perfekt att bo - bara några fotsteg ner till vattnet och alla båtar. Andra dagen åkte vi vattenskoter. Herregud vad kul det var och vad snabbt det gick. Bilder kommer snart! Båttur runt ön blev det också, grillning och så kollade vi på alla vuxnas favoritfilm: Sjätte Sinnet. Sjukt bra.



L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0