Packa till ruskväder?

Packa - ordet som beskriver mer av min dag än flera meningar.

Från att jag vaknade, tills nu, har tiden gått åt till att fixa och packa inför resan. Nu är den stora, blå-gula resväskan full med saker. Allt från klänningar och shorts till varma tröjor och mjukisbyxor. Man vet ju liksom inte vilket väder som överaskar en när vi väl når den finaste staden - Helsingborg.
Regn och rusk är inte riktigt något jag skulle jubla för om vi fick. Men nu har jag i alla fall hämtat filmer hemma hos Ina som jag är sugen att kolla på. Så om nu du, ditt ruskiga väder stannar kvar här i Svergie, så kan jag och Max i alla fall mysa med filmer i vårt egna hotellrum mitt i city. Längtar till tusen!

När jag packat klart blir det nog den vanliga grillkvällen som vi har haft typ varje kväll sommaren 2009. Det är mysigt. Det är härligt. & det är gott - så varför inte fortsätta?!

Och nu har jag lämnat in svarsblanketten om att gå på Kopparlunden. Så hej alla - ni träffar mig där...



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0