Söndag

Idag hade jag väckarklockan på. Även fast det är lov känns det fel att sova bort hela dagen. Egentligen kunde jag sovit längre idag för det har inte varit världens finaste väder. Men det var ett perfekt väder att gå och och springa i -  så det gjorde jag - halv elva på morgonen.

Sedan fick jag en kick. Fram med plasthinken, fylla den med vatten och lite diskmedel och i med en trasa - 'här ska städas!'. Plockade ur alla grejer från mina tre garderober med kläder för att rensa och slänga sådant som jag inte använder längre.

Om några minuter ska jag till Niklas på grillkväll. Det verkar som regnet kommer men jag hoppas det blir uppehåll när vi väl tänder grillen.

Imorgon blir det kanske Stockholm med Amanda. Shopppping.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0