Spontana turer är bäst!

Det ryktades om sol idag, så jag och Amanda tog på oss bikinin och besökte badet. Efter en timmes solning bestämde vi oss för att åka in till stan eftersom det blev mer moln än sol på himlen. Så en snabb dusch för mig hemma och sedan tog vi bussen ner till stan.

Inne i stan klarnade himlen upp - toppen! Men vi gick glada och shoppingsugna runt i affärerna och jag hittade faktiskt rätt mycket idag. Spontana turer in till stan är bättre än planerade - för då hittar man så mycket mer.

Nu sitter jag hos Max. Precis ätit tårta och hallon som Rebecca bjöd på. Hör Oscarsson sjunga och spela på gitarren (en blivande popidol enligt honom!) Rebecca små ler mellan hans toner. Amanda tillägger med keyboard toner och Max sitter och håller på med min svettiga rygg - det är ju varmt ute... Ikväll har vi bestämt att köra 'Anden i glaset'. Extra läskigt när det är i Max spökhus, för här finns dom - på riktigt.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0