Strike!!

Igår blev det en myskväll i högsta grad. Jag, Sanna och Max hade mitt hus för oss själva. Istället för att köpa färdig lagad mat som det brukar sluta med när man inte har föräldrar i närheten, var jag och Max duktiga och lagade tacos till oss. Tacos har nog aldrig smakat så gott som det gjorde igår. Maten man äter kanske blir godare när man kämpat lite för den? Vi avslutade kvällen med film i vardagsrummet framför vår nya tv som jag aldrig suttit framför förut. Jag kan tipsa om filmen: The usual suspects - superbra!

Nu har Max gått hem efter att vi vaknat vid ett, ätit frukost och så. Jag sitter redo för att åka in och bowla med tjejerna. Ina hämtar mig och alla Skultunatjejer snart och sedan är det full fart in till stan och göra Strikar. Vi käkar även där innan bussen tar oss hem igen. Och jag tror det blir en snabbis till Max på kvällen - om jag inte somnar där...


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0