Det skulle bli sol...

Jag hade väntat mig sol idag, sett fram emot att få bort min lilla bikini linje tills Sommarcafét på onsdag - men nej - det regnar! Så idag har jag slappat, tagit det lungt och tränat lite styrka nere i min källare till hög musik.

Idag ska jag och Max träna på alla låtarna. Gud vad jag blir glad att vi äntligen kommer få det gjort. Så dit ska jag snart! Kanske är bra att träna lite själv också nu så att man inte är helt vilse när vi väl startar?

Igår kväll hyrde jag, Amanda och Rebecca en riktig tjejfilm, köpte naturgodis och kollade på filmen i min källare. I början av filmen kom Evelina också och precis när filmen var slut blev vi överaskde av Caroline. Lika mycket som Caroline hoppade in i rummet hoppde vi till i soffan, för lite skrämd blev jag.

När alla tjejerna hade gått fick jag sms av Max. "Kan vi ses ett tag? Jag är utanför dig!" Så jag gick ut. Pratade ett tag med honom för att sedan följa med han och spela Oscarsons kusin ett spratt - fy vad man skrattade! Gick sedan hem till Erik ett tag där det var lan. Där befann sig Oscarson, PA, Alex, Rasmus samt Rebecca. Jag fick se Rebecca äga i CS. Haah - tjejer är bäst helt enkelt...


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0