Maxen paxen

Det har blivit ett Max dygn plus två timmar ungefär. Alltså 26 timmar ihopklistrad med min älskling. Och det är underbart! Igår tog vi en lite promenix i sommarkvällen innan vi gick in för att kolla på tv och käka jordgubbar med glass. Mums! Tiden rullade iväg och när solen var som mörkast bäddade vi nere i det mörkaste, svalaste rummet hemma hos honom för att överhuvudtaget kunna sova en blund i den varma sommarnatten. Vi lyckades täcka för det lilla fönstret med kuddar och filtar så rummet blev kolsvart.

Vaknade vid elva och jag var bestämd på att inte sova bort hela den soliga dagen. Så jag hade räknat med att gå upp så fort våra ögon hade öppnat sig. Men nej - vi kom inte upp för en klockan halv två. *Suck*. Det blev lite frukost för att sedan träna på alla låtarna till Sommarcafét. Nu har vi de nio låtarna som vi ska spela och sjunga - superduper bra! Träningen på låtarna gjorde oss sugna på två skålar med popcorn och filmen Step Up. Så det blev det fram tills att Oscarsson och Rebecca kom förbi för att träna hos Max. Jag blev också sugen på att lyfta lite vikter så jag åkte hem och hämtade träningskläderna.

Nu har jag precis duschat. Imorgon är det jobbet som väntar. Yeah på det - eller inte. Men det måste göras. Endast en dag kvar där efter imorgon så det är bara att bita ihop nu. Den som väntar på mig nu är väl kudden... God natt alla!



L.


Kommentarer
Postat av: louise:)

sv: kommer sakna dej med sötnos!!<3

jag hoppas det men det tror jag nog. jag ska se till att det blir ssuper kul!! ha det bra här hemma i solen också!(K)<33

2009-07-02 @ 15:19:04
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0