Fira Amanda

En superkul kväll inne i stan med Evelina, Ina, Louise, Rebecca och såklart födelsedagsbarnet Amanda.
När vi kom in till stan gick vi till Hong Kong, en kinarestaurang, för äta mat. Där blev det presentöppning för Amandas del och nyfikna ögon för oss andra. Hon fick smink och smycken - perfekta presenter för en tjej. Och när presenterna var öppnade kom en kinesisk servitris och sjung Ja'mo hon leva på kinesiska - häftigt spårk på något sätt...

När vi köpt glasstårta på Ica gick vi hem till Amanda. Där åt vi såklart upp den goda tårtan plus en till, underbar choklad tårta. Prat, kamerablixtrar och skratt var det som roade oss den här kvällen. Riktigt mysigt och en så fin sommarkväll som vi fick var perfekt. Hoppas morgondagen blir lika fin då det ska grillas hos Max.

Och jag har bestämt mig. Efter att jag har ett piano liknande instrumment hemma ska jag även införskaffa mig en gitarr. Amanda hade fått en superfin och är sugen på en likadan! Mina lön pengar har ju kommit så det är bara att slå till.



L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0