Blixtrar och dunder!!

När jag kom hem från jobbet i torsdags blev det den där långa promenaden med Max som vi har gått någon gång förr. Det blev jobbigare att gå i torsdags när man hade skavsår och ett sockersug på läsk, glass, godis och allt vad det var. Men som tur var fick jag stabilitet på mitt blodsocker när jag möttes av glass och jordgubbar hos min älskling. Sov kvar där som vanligt.

När vi hade vaknat på fredagsförmiddagen åt vi jordgubbar till frukost. Vid fyra åkte jag hem för att göra mig beredd på åkturen ner till Power Meet med Max, Alex, Stefan och Jukka. Det var inte riktigt de fina bilarna jag var där för (för om de är fina eller ej kan jag inte riktigt bedöma) utan för stämningen. När raggarbilarna hade kört sin runda åkte vi hem till Max för grillning och lite sång för släkt som var där.

Lördagsmorgonen behövde ingen väckarklocka. Max och min väckarklocka blev den söta 1-åringen Arvid som skrek och sprang runt och skrattade i huset. Efter att min tallrik med yoghurt blivit påfylld frya gånger av Max, utan att jag ville det, var min mage proppmätt, så vi la oss ner i sängen och kollade på en film.

När jag hade varit hemma ett tag, hunnit äta och fixa mig, åkte jag till Ica för att fylla på en papperspåse med godis. Med mig hade jag Sara och Amanda. Vi kilade hem till mig där det blev  lite tjejsnack. En cykeltur i Skultuna gjorde att vi hamande hos Max tillslut. Där blev det poker med Max, Amanda, Kuhs, Oscarsson och Lukas. OCH JAG VANN!!


Jag och söta ungen Arvid.



L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0