AJ! skavsår

Jag fick faktiskt in någon enstaka strike igår kväll. På bowlingbanan befann sig Amanda, jag, Louise, Ina och Caroline. Vi tröttnade dock rätt fort - eller energin på att hålla klotet på banan sprack rätt fort. Så vi bestämde oss för att byta ut bowlingskorna mot våra vanliga och börja gå in mot stan.

Jag kunde inte peka ut ett enda ställe på mina fötter där det inte gjorde ont när vi väl hade satt oss ner på varsin stol på Grekiska kolgrillen. Skavsår nästan överallt. Men när den goda maten väl kom in tänkte jag inte längre på mina smärtande fötter fören vi reste oss och gick därifrån.

Vi gick ner mot hamnen och vattnet och stannade tillslut på Kajen för att ta något att dricka. Som tur var fick jag byta skor med snälla Louise så att jag slapp halta mig fram och tillbaka därifrån.

När bussen väl åkte in i Skultuna runt elva, och tiden på stan tog slut, gick jag hem till Max ett tag som jag lovade honom tidigare under dagen. Pratade och mös innan klockan närmade sig två, för då behövde jag gå hem. Varför jag inte sov över var för att mina planer på morgonen idag var att gå ut och springa och sedan sola. Men nejdu - skavsåren är stora blåsor och solen lyser inte. Attans!!

bilder från bowlingen finns på loulou.blogg.se.


L.

Kommentarer
Postat av: louise:)

sv: tack hörru, men utan nåns nygging på bilden hade de inte funkat!!!:D mysmysmys!!<3

2009-07-30 @ 18:00:12
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0