Befann mig i rymden

Precis dammsugit halva huset inför festen för moster imorgon. Det var det första jag fick göra efter en hel dag på jobbet. Helt slut i benen blir man när man står en hel dag framför den oväsande skrivaren. Fast jag har haft det roligare idag än andra dagar, det måste jag säga. Det hade jag nog för att Matilda kom och jobbade också, & då fick jag någon att prata när skrivaren kopierade de tjocka buntarna papper - som tar en evighet.

Igår tränade jag för första gången på ett tisdagspass hos Johan - pump och spinning. Det gick kanon enda tills mitt huvud kändes som det befann sig ute i rymden och bara snurrade runt där. En otäck yr känsla. Vatten och sömnbrist var nog de största bovarna i det hela...

Imorgon jobbar jag till lunch, sedan ska jag klippa mig efter typ en 100 års väntan. I nyklippt hår blir det sedan att fira moster med hennes vänner och packa inför färden till Tällberg på midsommar. Kram.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0