Imorgon gäller det

Som igår. Och i förrgår - har det varit en underbar dag. Varm & somrig med neråt tickande steg till skolavslutningen. Ynka få dagar kvar nu... Och första skavsåret drabbades mina fötter av idag. Ajajaj säger jag vara. Nya skor är inte att leka med.

Skolan har varit jätterolig, som de flesta dagarna på sistånde. Jag har bara sjungit hela dagen - men om jag inte sjung, lyssnade jag på andra som sjung och spelade låtarna som ska vara med i showen. Jag ska även duka till middagen imorgon, så det blir fullt upp. Och hem får man inte gå imorgon, utan man måste vara kvar i skolan tills typ 22.00 på kvällen. Men aja, tror jag överlever. Musik får mig alltid att orka så...

Det är så skönt att det inte är något mer plugg. Nu kan jag bara hålla tummarna på att jag kommer in på Kopparlunden. Eller vänta, det är plugg kvar - men på ett annat sätt. Det jag ska plugga nu är låttexterna så att det sitter korrekt. Ses imorgon på Persbo, hoppas jag!



L.


Kommentarer
Postat av: malin

grymt duktiga var ni! & du, som alltid, sjunger så himla vackert! ÅÅH! :')

2009-06-03 @ 16:55:40
URL: http://amoraprimeravista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0