Jobba på lov?

Nu slänger jag upp ett morgoninlägg som ingen troligen kommer att läsa fören mitt på dagen (tidigast). Jag tänker på dom som sover i sina sköna sängar just nu. Dom som kanske precis gått och lagt sig, och som får uppleva känslan "sommarlov". Jag vill verkligen vara en av dom - just nu i alla fall. Kanske inte när jag väl fått min lön och kan leva livet hela sommaren. I två veckors tid håller jag hus på jobbet. Tänk på mig när ni tycker att det är jobbigt att gå upp från soffan och hämta fjärrkontrollen, då blir det inte lika jobbigt längre. För att jobba - det är jobbigare...

Bussen väntar.


Och igår tränade jag hos Johan förresten - Gym och mage.
Idag är det pump pass och spinning. Och på torsdag cirkelpass.
Jag kör hårt nu sista veckan.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0