Nu är det slut:(

Det var en underbar dag igår. Kören tränade inför idag i kyrkan och sedan fick vi sluta strax efter lunch. Det var sista dagen på Persbo och då kände man verkligen hur mycket allt och alla betydde. Att man märker det så sent är så synd, för ett år till där och det skulle vara toppen. Men som alltid - man kanske ska sluta när det är som bäst?

Efter skolan åkte jag hem och fixade mig. Extra smink, ett ton hårspray - och ja, ni vet! Så som tjejer är när det är speciella tillfällen. När jag väl blev klar efter typ tre timmar framför spegeln åkte jag ner till skolans matsal där jag möttes av killar i kostym och klänningar i alla möjliga färger. Det var en sånn himla rolig kväll med massor av skratt och jubel. Men till största dels tårar. Gud vad man grät. Lämnade i alla fall kvällen med ett leende på läpparna. Niornas avslutningskväll blev ett minne för livet.

Skolavslutningen idag kan jag inget annat säga än att den var sorlig. Jag skulle kunnat fylla en pool med mina tårar. Jag kommar sakna alla så himla mycket och nian har verkligen varit en av det bästa tiderna i mitt liv. Sången "Mötas och skiljas" fick jag inte fram en ton på - det gick verkligen inte. När jag kramat alla som fanns i kyrkan tog jag mitt pick och pack och åkte hem till mig. Här blev det fika med mina tjejer och ännu mer tårar. Jag öppnade mitt betyg tillsammans med Caroline. Jag blev supernöjd: Mvg i svenska, so, musik, bild, idrott och hemkunskap och sen vg i allt annat. Och jag älskar er tjejer - ni betyder så himla mycket<3

Ikväll ska jag in till stan och käka med tjejerna. Sedan blir det att träffa allihop i nian (hoppas jag). Bilder från igår och idag kommer inom kort! Kramis.


L.

Kommentarer
Postat av: louise:)

du, efetrsom du inte är ine på msn nått så skriver jag här, vi måste fixa lådan nån kväll ju innan vi glömmer det :D<333

2009-06-13 @ 12:46:19
URL: http://loulou.blogg.se/
Postat av: louise:)

sv: ska vi kasnke öra det ikväll:) vi måste fixa nya grejer att stoppa i jue:)<33 och nya bilder!!

2009-06-13 @ 14:33:20
URL: http://loulou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0