Nytt kök?

Som igår har jag varit på jobbet hela dagen och är även kvar här nu. Tiden håller på att ticka ner som tur är. För snart orkar inte mina ben hålla min kropp uppe. Jag står upp ungefär hela dagen så benen och fötterna tar stryk. Efter jobbet ska jag, pappa och mamma - som igår - åka och kolla på kök. Jag är inne på en mer mysig, lantig men ändå modern stil medan pappa och mamma vill ha vitt och för mig, en "stel" stil.

Igår efter jobbet åkte jag hem, fixade mig smått och sedan kom Max hem till mig. Efter ett tag tog vi vårt pick och pack och cyklade iväg till Ica för att träffa Ina, Louise och Erik. Väl där blev det bl.a. ketchup köp för min & Max del, som sedan fler tog del av när grillningen sattes igång hemma hos Caroline. Det var där vi höll hus hela kvällen - i Carros nyinflyttade hus, med Evelina, Charlie, Sara och Amanda. Så det blev som en inflyttningsfest. Grillning, prat och ridning var något av det som hände där. Skoj, skoj. Cyklade sedan hem i sommarvärmen.

Vi hörs. Nästa gång med bilder!



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0