Sommarfest! (& ännu lyckligare)

På den regniga kvällen igår var jag hemma hos Max. Där var det sommarfest för alla träningsmänniskor som går hos Johan. Det var verkligen roligt där med yngre som äldre människor. Och att uppträda kommer man inte undan med någon stans. Utan jag och Max fick spela låten som vi kom två i talang där också- som såklart var kul! Ingen var helt nykter i huset, och där behövde man verkligen inte vara hungrig. För gott om god mat fanns det.

Ni vet mitt överlycklig inlägg för några dagar sedan? Där jag var sjukt glad och mina glädjetårar bara hade spruckit? Nästan en sådan känsla fick jag igår kväll också när jag blev tillfrågat något mer. Jag kan säga att allt handlar om musik. Men nog med det så länge. Den tiden kommer snart när jag berättar...

Jag och Max vaknade vid tolv idag. Segade oss upp i sängen efter någon timme för att ta något att äta. Det blev min överblivna pizza som åts upp från i fredags. Sedan letade vi låtar som vi ska sjunga på olika saker här fram över. Vi har väldigt mycket musik att ha & göra med under sommaren, vilket är jättekul!

Imorgon startar sommarjobbet på pappas jobb igen. Det känns som att jag kommer missa så himla mycket när jag jobbar. Men om det är pengar jag ska ha måste jag kämpa lite för dem också. Efter jobbet ska jag åka och träna hos Johan. Skönt!


L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0