Tjejer kan få killar rädda:

Hej på er! Det var länge sedan ett hej kom - så idag blev det ett!

Igår var jag hemma hos Louise på en liten tjejkväll med Ina, Amanda och Rebecca. Det var übermysigt med jordgubbar, fotboll och massor av skratt och prat, pinsamheter - och ja - ni vet? Tjejsnack. När klockan närmade sig natten fick vi idén att åka iväg till Max för att skrämma han och hans kompisar. Det började med att jag skrämde livet ur Max mamma och deras gäster (det var inte riktigt det som var meningen) när vi sprang runt på Max trädgård. Efter att ha hållt på och försökt skrämt dem utan resultat, fick vi ta i med våra röster för att skrika in i det öppna fönstret där de befann sig. Det ledde till att jag blev intryckt mot väggen av en tjurig Max (han blev alltså skrajj och hatar sånt), men som tur var vände hans humor under natten till det bättre. Väldigt rolig kväll!

Idag måste jag packa inför övernattningen ute i skogen med nian imorgon. Det ska bli grymt kul om vädret håller borta regn och blåst. Sista tiden med alla i nian, usch vad hemskt! Efter så många år tillsammans ska vi bara splittras. Det gäller att göra den sista tiden i skolan till den bästa.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0