Trummelsberg

Jag ska börja med att säga ett stort grattis till min kära vän Ina som fyllde sexton år igår. Hennes födelsedag firades ute i skogen - i Trummelsberg - med alla andra nior. Gänget köpte en prinssestårta till Ina innan vi åkte iväg ut i skogen som vi smaskade på. Tårtan blev extra god när den åts ute i skogen och när vi hade kämpat med att hålla den fin och kall!
Under kvällen lekte vi lekar med alla, grillade korv och sjung runt elden när mörkret fallit ner. Sedan somnade jag och tält tjejerna någorlunda i den kalla natten. Meningen "Jag ska vara uppe hela natten!" höll inte för mig i alla fall.

Seg morgon idag. Väckningen bestod av trummande på storm köks kastruller - toppen! Nej, inte alls. Och man är ju extra irriterad på morgonen av starka ljud. Så dagen började si så där. Men efter att ha tryckt i sig lite frukost vände humöret lite. Vid tio kom bussen och hämtade oss. Skönt att vara hemma, men mindre kul att det här var sista gången alla i nian gjorde något tillsammans. Usch, jag tycker verkligen inte att det ska vara så. Jag vill ha klassfester om några år, för annars vill jag inte sluta på Persbo. Punkt slut!!











KOMMER SAKNA ALLA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0