Tvåa!

Jag kom hem från Kvarnbackadagen i Skultuna för ett tag sedan. Där var jag med i årets talangtävling med Max - och som rubriken - kom vi två! Jag blev jätteglad och det var jättekul. Min syster kom 3:a i discodans och Jennie kom 1:a med killarna. (Snart kommer videon på vårt uppträdande).


Igår tränade jag och Max på låten. Jag var dötrött på morgonen så jag somnade om tills tolv efter att ha vaknat typ två timmar innan i hans ljusa källare. Vi var lediga igår så då passade det perfekt att träna på låten på torsdagen och sedan för att spara tid så sov jag där som sagt tills på fredagen. Efter att vi sjungit igenom låten så att den satt nästan helt, gick jag hem och fixade mig för att sedan åka till mormor och gratta henne på födelsedagen. Efter fika stunden där åkte jag till Max igen, tränade och sedan hem till Erik. Där kollade vi på årets skräckfilm "The Unborn" som inte alls var så läskig som jag tänkt mig. För att vara årets skräckfilm var den inte alls så bra.

Ikväll ska jag hem till Louise på tjejkväll. Vi får se vilka mysiga tjejer det blir där. Puss.


L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0