Nya klipp och kalas

En kort dag på jobbet. Eller kort och kort, slutade vid ett. Så det var superskönt! Jag föreslog att åka till Hälla för att köpa sallad med plus meny på Mc Donalds. Och anledningen varför jag ville äta där var för att få två snygga Coca Cola glas som ser ut som burkar - ni borde ha sett dem? Färgen som jag fick lär vara den snyggaste.

När vi väl kom hem gick jag till frissan för att klippa mig lite. Det blev ingen större förändring, det var bara de slitna topparna som fick falla ner till golvet. Skönt att göra ett lyft i håret nu till sommaren, som kommer...när?

Sista träning blev det även ikväll. En sjukt jobbig sådan. Olika stationer med övningar som tog slut på alla delar av kroppen. Jag var helt död när väl sekunderna tickade ner till slutet. Nu gäller det att hålla igång i sommar!  När jag kom hem från träningen möttes jag av ett tjugotal människor hemma hos oss som firade Mosters 50 års dag. Tårta efter träningen satt som handen i handsken.

Nya klipp på Youtube har jag laddat upp. Sök på elienen.



L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0